Indo Rockers
Welcome to Indo Rockers forum!

Please Login to view the full version of the forum
or click on Register if you haven't already!
it will only take 1-2 mins and remove ads.

Thank you :)




Problem Logging in?

[ We Are One ]


You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1Ask / Feedback needed Intro Video Baru Di Tahun 2013 on Tue 01 Jan 2013, 14:53

aditrigunawan

avatar
Hard Rocker
Hard Rocker
Sebenarnya sih... ini pertanyaan yang gak penting-penting amat... tapi akhir2 ini banyak Crew/Komunitas yang membuat intro video baru di tahun 2013 ini... Gw harap sih.. IR juga buat intro baru yang lebih keren... apalagi... Gw udah jarang liat video shuffle yang pake intro IR mereka hanya [censored] intro buatan komunitas mereka sendiri... padahal intro IR adalah intro yang melambangkan persatuaan shuffler Indonesia.

Maaf kalo ane salah eng-post!!!!

SELAMAT TAHUN BARU 2013
BERSTULAH!!! SHUFFLER INDONESIA, JAYALAH 'INDO ROCKERS'

We Are One

2Ask / Feedback needed Re: Intro Video Baru Di Tahun 2013 on Tue 01 Jan 2013, 23:09

HardblitZ

avatar
Moderator
Moderator
Video Intro IR masih sering dipake kok bro, mnurut gua pribadi sih yg ada udh bagus ga perlu diganti


_________________

Rave with culture ;)



View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum

 

Make a forum | © PunBB | Free forum support | Report an abuse | Free forum