Indo Rockers
Welcome to Indo Rockers forum!

Please Login to view the full version of the forum
or click on Register if you haven't already!
it will only take 1-2 mins and remove ads.

Thank you :)




Problem Logging in?

[ We Are One ]


You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1Solved intro video IR boleh di pake gx,?? on Mon 16 Apr 2012, 22:11

Ray BSCo2

avatar
Rocker
Rocker
boleh gak sih dalam video gua,, gua pake intro y indorockers,,
sbelum gua buat video yang intro y indorockers minta pencerahan y dlo,,
biar gx salah paham,,

tolong pencerahan y, :]

http://m.facebook.com/bahariwan45?refid=17&ref=pb

2Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Tue 17 Apr 2012, 02:20

Rezt

avatar
Hard Rocker
Hard Rocker
Setahu gw sih intro IR emang dipersilahkan buat seluruh shuffler" indonesia, sebagai identitas shuffle Indonesia di mata negara" lain :) #CMIIW

https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1851767968

3Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Tue 17 Apr 2012, 06:15

AdamSHFL

avatar
Hard Rocker
Hard Rocker
Ray BSCo2 wrote:boleh gak sih dalam video gua,, gua pake intro y indorockers,,
sbelum gua buat video yang intro y indorockers minta pencerahan y dlo,,
biar gx salah paham,,

tolong pencerahan y, :]
boleh kok , itukan d buat untuk kita pake , para IndoRockers :>

http://Genius4rt.blogspot.com

4Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Tue 17 Apr 2012, 10:27

Ray BSCo2

avatar
Rocker
Rocker
jadi boleh make yh,,
gua kira ada syarat khusus,

http://m.facebook.com/bahariwan45?refid=17&ref=pb

5Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Thu 19 Apr 2012, 00:42

aLiLz

avatar
Rocker
Rocker
itu dibuat emang buat Indo Rocker kok :)

6Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Thu 19 Apr 2012, 06:03

AdamSHFL

avatar
Hard Rocker
Hard Rocker

nih linknya

Solved

http://Genius4rt.blogspot.com

7Solved Re: intro video IR boleh di pake gx,?? on Thu 19 Apr 2012, 07:25

Kepala.Hansip

avatar
Moderator
Moderator
intro boleh dipake :)

ok problem solved ya

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum

 

Forumotion.com | © PunBB | Free forum support | Report an abuse | Free forum